helgen

nu har ja skaffat mej en ny blogg äntligen=P kändes lite passé att ha lunarstorm..hehe.
måndag idag o har äntligen fått in mina pengar som ja väntat på sen den 27/11..glömde bort att anmäla föräldrapenningen dumma dumma jag.
helgen har vart bra i fredags gick ja ut me lina o eftersom vi båda bantar så vart vi rejält påfyllda=D va riktigt kul måste ja säga o hade typ fyllehicka hela kvällen o det va riktigt pinsamt när ja cyklade hem då det hördes ordentligt....HICK..
lördagen sen vart mindre skoj då min son leo hade riktigt hög  feber hela dagen o han totalvägrade sova..febern gick ner på kvällen som tur va o man fick väl sova lite iaf. vaknade hela tiden av min inre mammaklocka bara för att kika o känna på lilleman hela tiden så febern verkligen va borta. men igår hade han ingen o inte idag heller tack o lov.
Japp det va lite om det höres snart igen.
Puss o adjö! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Uuuuuh, madde har skaffat blogg ;) Dag 7 på dieten nu då, och jag är vrååålhungrig och kämpar emot godissuget för fullt. Godisbitarna är helt enkelt inte värda allt de orsakar :P Blir nog skönt att gymma sen - röra sig lite efter helgen, och glömma bort hungern :P Måste bara skratta åt din fyllehicka också. Haha :P Hmm? Nu har du fått din första bloggkommentar i alla fall. Och jag var nr 1 ;) Mohaha.

2008-12-08 @ 12:20:35
URL: http://chokladsmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0