Meddo what a fuck?

Fredag fan va skönt imorrn är det min sovmorgon o min äta dag=D kan det bli mkt bättre?...
blev tillfrågad att följa me på carros hej då fest ikväll men känner att ja behöver va me familjen.
Så carro ja tycker att du valde rätt när du bestämde dej för att åka o ja önskar dej lycka till o hoppas att du får skoj o lär dej massor nytt o kuligt=D ha det fiint tjejen!!!

väntar som fan på mitt solkort tycker att det borde komma idag så ja får sooooooooooola lite efter träningen=D
men det får vi la se...väntar även på mina nya kläder  plus en matta o gardiner som ja beställde för längre sen...puuh..
nope eftersom min kära son väkte mej efter redan en tim så ska ja göra lite kaffe o vakna till liv.
puss o adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0