10 frågor??

1. Vad förvånar dej mest med ditt vuxna liv?
:Att jag blev mamma så pass tidigt. har ju alltid velat ha barn men ändå aaa.
2. Mitt liv skulle bli lättare om?
: Jag va rik på vänner, kärlek och pengar=P
3. Vilket va ditt första jobb?
: Mitt första jobb va ett sommarjobb på sjukhusrestaurangen.
4. Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
: Jag tror man kan "köpa" sig ett bättre liv om man va lite rikare, ex hus, bil o kanske få unna sig lite härlig semester aaa bara en stadig grund att leva i.
5. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dej själv?
: Att jag är en bra mamma o kompis.
6. Mitt bästa köp?
: oj det här vart svårt, kanske lgh o bilen??..
7. Va bjuder du på om du får oväntat besök?
: Har alltid kaffe hemma då man är beroende=) brukar ha lite bakade småkakor annars men nope inte just nu=P
8. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
: Trötthet lr när man mår riktigt risigt då är det inte så kul att behöva tvinga sig upp.
9. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
: Lätt asså MIN SON<3 Han är det bästa som någonsin hänt mej.
10. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
: eeh vet inte faktiskt..min mamma kanske skulle va skoj o veta lite va hon tycker om sitt liv=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0