Vardagen här igen..

Jahopp då va vardagen här igen, dock ska ja inte ha leo på dagis förns imorrn. Har allas påsk vart lika bra som min?
Just nu sitter ja me kaffekoppen i högsta hugg o njuter fullt ut=P idag lär det inte hända mkt eftersom jocke tog bilen, ska få nya däck o fälgar wiii...
men tänkte att ja ska lägga upp lite fler bilder från sist när lina var här:

Här är lina....

Här är jag iinte vacker bild...

Lina vart frusen så leo lånade ut sin mössa=P

hehe..hihi..

Den här bilden tog ja dagen efter då vi åkte till vimmerby o strosade lite=)
Jaoo det var det ja hade just nu men ha en trevlig o fin dag så ses vi senare!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Mohaha nu har jag snott dina bilder ;)Har ju bilder på dig och leo också. Fast jag la ju aldrig upp dem på nätet när jag hade varit hos dig, eftersom jag inte hade frågat om tillstånd.

Vad har du för dig då? :)

2009-04-14 @ 11:05:50
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Lina

Det låter ju.. inte så kul. Jag ligger mest och glor. Funderar på att se en film eller nåt.

2009-04-14 @ 13:09:41
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0