Vilken härlig dag!

Åååå vilken dag lämnade leo på dagis vid 9 imorrse o ska hämta han o en timme. När ja vart hemma en stund förut så pep min nya mobil me ett sms från carina så stack dit bort en stund o tog en kaffe. Kom hem för en timme sen o precis nyss så kom posten o tutade utanför huset haha pinsamt me min bad hair day..mitt paket från halens hade kommit=D Överlycklig som ja är över allt ja hade beställt att det passade o kjolen är super myys! Bältena va lite stora men bara göra fler hål i, men helt perfekta o det bruna passar as bra till mina bruna stövlar ja köpte för ett tag sen=D
Kjolen ska ja ha på mej på fredag när vi ska hem till mamma o käka=)
Igår va ja me syster i stan o följde me henne till frissan då hon klantat till en uppljusning av håret vilket resulterade i en ganska morotsliknande färg=P men hon vart tydligen inte så nöjd hos frissan eftersom det första vi gjorde efteråt va att köpa en ny färg på affären o som tur e följde hon mitt råd o tog en askblond nyans o vips så vart håret tjusigt nötfärgat ist för den koppar röda hon fick av frisören vilket man tycker dom borde veta ännu bättre än ja  då dom faktiskt är utbildade men men=D haha aaa den där mickan..=*
Nope bloss dags så puss alla mina kära<3 Love ya...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det var inte riktigt min mening ;) Sorry. Haha. Tack, detsamma.

2009-04-09 @ 19:43:48
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0