Min dag!!!

Var ska ja börja??? i fredags så tog jocke ledigt o va hemma ja åkte en sväng till stan o införskaffade mej färg, bård o kakeldekoration o satte igång, bakade även bullar mitt i allt o 2 dar senare var köket klart. Pappa o bettan kom o fikade o ja fick 3 par örhängen i present, igår morse så började ja baka tårta o vid 2 kom mamma, jörgen, mormor o morfar, carina o bea hit o firade mej fick pengar o fint armband + lite annat. Fyller år idag eg men valde att bli firad under helgen ist då alla hade tid.
Så nu då idag MIN DAG började vid 9 imorse då ja skulle på uppropet i skolan, men fick till min besvikelse veta att ja fortfarande stod som reserv visserligen hade ja blivit framflyttad som nr 1 men ändå...vart lite ledsen såklart när ja hoppats så. Åkte hem hämtade leo på dagis o straxt där efter så ringde dom o sa att jag blivit antagen=D
Så nu är ja toppen glad att min födelsedag blev bra iaf=D
Imorn börjar ja vid halv 9 på min första skoldag=)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0