=D

Torsdag idag o jag har varit i gamleby på ett informationsmöte för sommarvikarierna. Alla verkar jätte trevlig där o jag tror att det blir en jätte bra sommar. Fick mitt schema o inskolningsdagar klart vilket ser toppen ut och jag kommer att jobba massor av 7-14 pass vilket passar mej perfekt=D
Så vecka 26 börjar jag inlärningen och den schemalagda jobbperioden börjar slutet på vecka 28.
Vart även en sväng till stan efteråt  där jag äntligen köpte mej ett par jeansleggings som jag kollat in läääänge. Vart även nya tuffa strumpor till lilleman=)
Imorrn blir det utgång me stumpan Alex vilket jag ser fram emot nåt enormt=D
Nepp slänga sig i soffan en stund.
Puss puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0