Onsdag!

Nu har vi varit på dagis 3 dagar i rad o det funkar jätte bra=)  han har verkligen inga problem me att ty sig till andra vilket är toppen=D Så imorrn o fredag är vi där 9-11.15 så får vi se vilka tider nästa vecka?. Då ska han ju även få testa på att vara där utan mej=/ lite skraj när man är van vid att alltid ha han sj.

Han började veckan me snorig näsa men som tur är har det inte blivit värre..(peppar peppar ta i trä).

På fredag natt ska han sova hos carina o ja ska kanske ut me alex känns som hundra år sen sist. men det ska bli så skoj så=D
Btw så har vi äntligen köpt oss en frys=D
nu ska ja slappa lite till så puss o adjö!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaså? (Jag antar att det var du som kommenterat?). Jag har kollat på den hos halens flera gånger, och nu har den blivit köpt :P trodde den skulle vara kortare, men den var ju så pass lång att jag kan ha leggings till :)

Annars är allt bra. Själv då?

Kram

2009-03-19 @ 16:42:06
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Lina

Jävlar vad sen jag är då ;) Halens hade den för några månader sedan. Blir skönt att ha leo på dagis ibland förstår jag :)

2009-03-19 @ 19:28:59
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0