Kul=D

Jao nu har det åter igen gått ett par dagar men nu är ja tillbaka=) I måndags fick jag typ lite panik då ja inte sökt någe jobb och ja ska till min handläggare imorrn o redevisa ALLA jobbsöken=S..så ja satte mej ner o kika på ams hemsida efter jobb o hittade ett telefonförsäljarjobb (som ja vet att både min syster o min kompis jobbar på) men tänkte va fan man lever ju bara en gång o kan tror att det här är 10 000 gånger bättre än att slava i nåt kök??...lr...
så idag ringde dom o ja ska på intervju på fredag=D känns helt underbart. Tjänsten ja sökte är på kvällen 17-21 mån-fre  o det passar mej perfect=)
Hoppas verkligen på detta nu så håll tummarna för mej=D
Annars har det inte hänt mkt bara regn o tråk ett härligt besök i solariet men inte mer=P
Imorrn som sagt ska ja in till arbetsförmedlingen o prata me min handläggare, funderar på att gå förbi solariet en sväng också=P
håller er uppdaterade angående hur det går me jobbet=)
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: simone

imorgon håller jag tummarna för dig tjejen=) Hoppas du får det=)=)

2009-05-07 @ 10:10:10
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0