.....

Oj oj va dålig jag har blivit på detta=P jul lovet är över och skolan är startad igen vilket känns skönt=) Julen bestod av många klappar god mat och härliga människor. Nyåret spenderades hos min syster med familj vilket även det va jätte trevligt. Nu har vi precis kommit ur nästan en veckas maginfluensa och är back on track=)
Här hemma har jag äntligen fixat till vardagsrummet och sovrummet så nu är det bara en fondvägg kvar som ska upp när vi har tid samt Leos rum. Har shoppat en hel del kan jag lova=P så där härligt att det börjar kännas ordentligt i magen att nu är det bra ett tag=S hehe men man vet ju aldrig me mej=P
Blir snart att hämta lilleman på dagis och sen får man väl se vad helgen bjuder på!!!!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0